رنگ سال ۲۰۲۲ برای بهار و پاییز

رنگ سال ۲۰۲۲ برای بهار و پاییز

هر ساله رنگ سال توسط شرکت پنتون انتخاب می شود. این شرکت جلسه ای با تمامی نمایندگان سراسر جهان داشته و با توجه به اطلاعاتی که درباره رنگ ها دارند و روانشناسی رنگ ها، چندین رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. برای سال ۲۰۲۲ نیز این شرکت 10 رنگ را انتخاب کرده و به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ برای بهار و پاییز معرفی کرده است. این ده رنگ عبارتند از:

  • رنگ زرد روشن پاپ کورن، این رنگ دارای گرمای خاص خود است و این احساس گرما را به مخاطب خود نیز القا می کند.
  • رنگ رز مرجانی، این رنگ نیز به علت داشتن تناژ رنگی گل ها، باعث ایجاد حس طراوت و انرژی و هیجان می شود.
  • رنگ صورتی آدامسی، این رنگ نیز شادی آور است و باعث مثبت اندیشی می شود.
  • رنگ صورتی پاستیلی، تناژ رنگ صورتی برای سبکی و تازه سازی روح.
  • رنگ شکوفه ارکیده، این رنگ نیز از گل ها و طبیعت جهت تازه سازی و طراوت وجود الهام گرفته شده.
  • رنگ کهربایی، کهربایی یکی از رنگ هایی است که نشان از قدرتمند بودن و جسور بودن می دهد.
  • رنگ سبز تداعی آبشار متصل به آب های پاک کننده، این رنگ تازه کننده و خنک کننده است و حس رهایی مطلوبی را همراه خود دارد.
  • رنگ جوانه شکننده، این رنگ که مایل به رنگ سبزی تیز است، حالتی چشم گیر و اسیدی دارد که انتخاب افرادی است که جسارت بیشتر دارند.
  • رنگ کوارتز قهوه ای، این رنگ بسیار خوش حس بوده و می تواند رنگ اصلی و یا سایه ها را تشکیل دهد.
  • رنگ قهوه ای سودانی، این رنگ نیز رنگ طبیعت است و یکی از رنگ های طبیعی است که از آن یاد می کنند.

رنگ سال 2022

رنگ سال ۲۰۲۲ برای بهار و پاییز

این ده رنگ با هدف تزریق روحیه و نشاط به افراد و استایل آنان انتخاب شده است. ترکیب این رنگ ها در استایل نتیجه ای به شدت شیک، با انرژی و حس های خوب و روحیه ی بسیار بالا را دارد. فراموش نکنید که این رنگ ها بر اساس تحقیقات و علم روانشناسی انتخاب شده و از دل طبیعت به دست آورده شده اند.

حال که متوجه رنگ سال ۲۰۲۲ شدیم باید بدانید که در صنعت مد نیز این رنگ ها مورد استفاده قرار میگیرند. پس برای داشتن یک استایل ناب و بر اساس مد، این رنگ ها را نیز باید در ترکیب پوشش خود استفاده کنید. طراحان صنعت مد هم هر ساله با توجه به رنگ ترند آن سال برای هر فصل اقدام به طراحی محصولات خود میکنند تا بتوانند محصولات شان را با رنگ ها و مد سال پیش ببرند.

سخن پایانی

داشتن استایل خاص و شیک خواست و آرزوی اکثر انسان ها می باشد. امروزه فروشگاه های مختلفی با تبلیغات گسترده و ارائه شعار های تبلیغاتی خود، در تلاش جهت نشان دادن همین موضوع به مشتریان هستند. این فروشگاه ها با ارائه محصولات خاص و به روز دنیای مد، استایل شما را چشم گیرتر جلوه می دهند و به علت آشنایی با دانش روز صنعت مد در دنیا و با استفاده از رنگ های ترند سال و کیفیت بالای محصولات خود، نظر بسیاری از افراد معروف را نیز جلب خود کرده اند که این خود سبب تبلیغات مثبت برای این فروشگاه های برتر این صنعت شده است.

نظر خود را بنویسید