استایل شیک زمستانه شما!

شیک‌ پوشی در فصل زمستان

هوا الان هم سرد و زمستانی اسـت و بعد از جشن یلدا رسما وارد زمستان می شویم و میهمان ننه سرما و چشم انتظار بابا نوروز، به همین منظور در این جانلاگ از مدهاي زمستانی ترند و پرطرفدار امسال صحبت خواهیم کرد.

 با سرد‌شدن‌ هوا‌ ، سبک پوشاک ما هم تغییر و تحول می کند. دختر خانم ها بایستی دقت داشته باشند که در فصل زمستان هم ، به رنگ و مدل‌ پوشش هایی که گزینش میکنند ، دقت لازم را داشته باشند. اکثراً ما خانم ها در زمستان احساس‌ خواهیم کرد گزینش های ما برای پوشاک کمتر شده‌اند و قابل درک است که شیک‌ پوشی در فصل سرما‌ به میزان فصل های های دیگرسال ساده نخواهد بود زیرا شما بایستی در زمستان به آسودگی و گرم شدن خودتان زیادتر دقت بکنید و حتی چند لایه‌ پوشش را روی هم بپوشید تا سرما‌ نخورید. اما دقت به یک سری جزییات ساده، می‌تواند به ما در داشتن استایل زمستانی‌ قشنگ و شیک یاری، و همزمان توجه دیگران را به سوی ما جذب‌ نماید.

اتفاقا پاییز و زمستان دو فصلی می باشند که می‌شود‌ خیلی خوش‌ استایل بود‌، زیرا نمونه های متنوع بافتنی‌ با رنگ‌های خوشگل و متعدد، چکمه های قشنگ و بلند‌، پالتو‌های جوراجور، شال‌ و دستکش‌های ویژه و … در هوای بارانی‌ و یا برفی حسابی‌ می‌تواند به استایل شیک شما یاری کنند.

رنگ متناسب با فصل را انتخاب کنید

رنگ لباس یکی از فاکتورهای خوش پوشی اسـت و هر فصل رنگ مخصوص بـه خود را دارد کـه توجه به آن برای ما خانم ها از اهمیت بسیاری برخوردار اسـت. شرایط جوی مخصوص بـه هر فصل سبب میشود که یک سری از رنگ‌ها بیشتر برای آن فصل مورد استفاده قرار بگیرند. در اینجا به تعدادی از رنگ های مناسب فصل سرما که میتوانند به استایل شیک خانم ها کمک کنند اشاره میکنیم:

خردلی را امتحان کنید!

رنگ خردلی چند سالی اسـت کـه در فصل سرد سال طرفداران زیادی دارد و می‌تواند امسال نیز یک پیشنهاد جذاب برای شـما باشد. این رنگ گرم، آرامش بسیار خوبی را به شـما و اطرافیان شما در روزهای سرد سال خواهد دارد. یک استایل خردلی ایجاد کنید و بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه اطرافیان خود قرار بگیرید. برای یک استایل خردلی مناسب، بـه یک پالتو و یا کلاه و شال گردن خردلی بسنده کنید، زیرا استفاده زیاد از این رنگ در استایل تان میتواند کمی زننده شود. استفاده از یک بافت چند رنگ کـه بتواند کمی اثر رنگ خردلی را خنتی کند، یک پیشنهاد جذاب دیگر می باشد.  

رنگ خردلی

رنگ خردلی

رنگ هاي نارنجی و پرتغالی هم جذاب هستند!

استفاده از یک رنگ پاییزی در استایل تان می‌تواند شـما را فردی آشنا بـه ترند روز نشان دهد. رنگ نارنجی یا پرتقالی را میتوان در روزهای پاییزی بـه واسطه خشک شدن برگ درختان بسیار مشاهده کرد. اما استفاده از یک پالتو نارنجی در فصل زمستان هماهنگی متضاد بسیار جذابی بین استایل شـما و طبیعت بـه وجود خواهد آورد و درهنگام پیاده روی بسیار جذاب بنظر میرسید. 

ارغوانی بهترین گزینه برای زمستان

اگر بـه دنبال رنگی هستید کـه در بیرون از منزل زیاد جلب توجه نکنید و در حین حال با روزهاي سرد زمستانی همخوانی جذابی داشته باشد، پیشنهاد مـا استفاده از رنگ ارغوانی می‌باشد. یک پالتو ساده ارغوانی بـه همراه یک شال گردن زیبا گزینه بسیار خوبی برای استیال شیک زمستانی شما خواهد بود. یک بارانی زیبای ارغوانی نیز این امکان را به شـما میدهد تا بتوانید قبل از شروع زمستان از زیبایی هاي این رنگ بیشترین بهره را ببرید.

رنگ سبز را هم مد نظر داشته باشید!

شاید استفاده از رنگ سبز استایل شـما را تا حد زیادی متناقض با طبیعت بـه نمایش بیاورد اما با این رنگ میتوانید یک استایل خاص برای خودتان خلق کنید. رنگ سبز میتواند از نگاهی دیگر بسیار جذاب به نظر برسد، استفاده از رنگ سبز در فصلی کـه در طبیعت خبری از این رنگ جذاب نیست به استایل خواص شما کمک شایانی خواهد کرد.

رنگ سبز زمستانی

رنگ سبز زمستانی

رنگ شتری هم گزینه بسیار خوبی اسـت

این رنگ خنثی چندین سال اسـت کـه مورد توجه تعداد زیادی از خانم ها شیک پوش قرار گرفته است. این رنگ زیبا و کویری را میتوانید برای دوخت یک پالتو شیک و گرم بکار ببرید و بعنوان یک استایل زمستانه، بـه تن کنید. رنگ شتری بـه آسانی از میان رنگ های ترند صنعت مد خارج نخواهد شد و از یک پالتو شتری رنگ می‌توانید برای سال هاي سال استفاده کنید. نقطه قوت دیگر این رنگ نیز انعطاف این رنگ در هماهنگی اش با لباس های دیگر شما می‌باشد.

 در ادامه به تعدادی پوشش شیک و مناسب فصل زمستان می پردازیم که شما خانم های شیک پوش میتوانید تمامی این محصولات را در سایت گالری جانان مشاهده و خرید کنید!

یقه اسکی

روی هم پوشیدن پوشاک یکی از ترندهای محبوب در فصل زمستان خواهد بود ولی این که کدامین پوشاک را چگونه بایست روی هم بپوشید با اهمیت می باشد. یقه اسکی یکی از پوشش های پر کاربرد در فصل زمستان خواهد بود که نه تنها با گرم نگه داشتن گلو‌ و گردن، شما را از سرماخوردگی‌ محافظت می نماید، بلکه از نگاه مد و استایل هم ارزش فراوانی خواهد داشت. شما قادر خواهید بود این پوشش را در کنار هر لباسی که تمایل دارید در اقسام رنگ‌های گوناگون و برازنده با استایلتان به تن نمائید .

پلیور

داشتن چند پلیور زیبا با جنس مطلوب و مدل ها و رنگ‌های گوناگون هم مشابه پوشش های یقه اسکی‌ یکی از الزامات پوشاک زمستانه میباشد. حتما در زمان خریداری پلیور به جنس مطلوب آن، درصد پشم‌ و نخ به کار رفته در آن و همچنین نحوه صحیح شستن پلیور توجه نمائید تا ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشد‌ .

پوتین بلند‌ با مانتوی بلند‌

پوتین بلند‌ جزو‌ کفش‌‌هایی‌ خواهد بود که خیلی از ما خانم ها ذوق‌ و تمایل ویژه ای برای خریداری آن داریم، اما جایگاه مناسبی برای پوشیدن این پوتین پیدا‌ نمی‌کنیم. بسیاری از خانم ها باور دارند که بوت‌ بلند‌ برای پوشیدن در شرایط روزمره کارامد نیست، در حالی که با گزینش یک پوشش شایسته  قادر خواهید بود از پوتین بلند‌ هم استفاده کنید. به عنوان مثال، پالتویی بپوشید که بلندی‌ آن از بخش بالای پوتین شما پایین‌تر باشد‌. پالتو می‌تواند تا وسط ساق‌ پای شما هم برسد و استایل شما را پوشیده ‌تر و ویژه تر نماید و با اضافه کردن پوتین های بلند‌ به لباس زمستانی‌ شما، آن را شیک‌تر و جذاب‌تر کند .

پوتین بلند‌ با مانتوی بلند‌

پوتین بلند‌ با پالتو

 کت و بارانی‌!

شما بایستی برای خریداری کت یا بارانی‌ که در این فصل بسیار پرکاربرد هستند، کمی دقت کنید، چون یک کت یا بارانی‌ خوشگل و با کیفیت بالا نه تنها استایل شما را دگرگون خواهد کرد، بلکه ثبات و ماندگاری زیادی هم خواهد داشت و قادر خواهید بود تا چندین سال از آن استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما این است که کت هایتان را به رنگ‌های خنثی نظیر کرم، سیاه، سرمه‌ای یا قهوه‌ای انتخاب کنید تا به آسودگی و با هر رنگ لباسی بتوانید ست کنید .

کت

کت و پالتو زمستانی

بافت خزدار و پشمالو

پوشاک های خزدار و پشمالو چند سالی می باشد که به عنوان پوشاک زمستانه زنانه طرفداران خود را پیدا کرده اند. این پوشش ها نه تنها گرم، نرم و راحت‌ هستند بساکه ظاهر شیک و ویژه ای به استایل زمستانی‌ شما خواهند داد. کت‌‌ها‌، پالتوها و کاپشن‌های خزدار و پشمالو در انواع مدل ها و رنگ‌های متنوع در سایت گالری جانان موجود‌ می باشند و بکارگیری از آن‌ها در حالی که گرم و راحت‌ هستن، می‌توانند به استایل شما کمک شایانی کنند.  

شلوار‌ جین

همانطور که می‌دانید این شلوار‌ها‌ به هر دسته لباسی می‌آیند، از جمله پوشش ها و پالتوهای زیبا زمستانه. هیچ‌ چیز‌ نمی‌تواند جای‌ یک شلوار‌ جین را بگیرد!

لگ

لگ‌های زنانه که پوشش‌ درونی کُرکی و پشمی‌ دارند هم می‌تواند مانند شلوار‌ جین برای ست زمستانه زنانه استفاده گردند. این گونه استایل برای شمایی که تصمیم دارید چکمه و یا نیم ‌بوت بپوشید میتواند خیلی مناسب‌ تر باشد .

پیراهن‌ چرم‌

یکی از ترند های ویژه برای پاییز‌ و زمستان پوشاک بافته از چرم‌ می باشند که هم انعطاف پذیری خوبی‌ دارند و در عین‌ حال‌ گرم و راحت‌ می باشند . پس چنانچه قصد دارید زمستان امسال را در عین‌ شیک‌ پوش بودن‌ به‌ روز‌ و خوش استایل هم باشید جامه چرم‌ را در استایل خودتان بگنجانید . شما حتی قادر خواهید بود این پیراهن‌ را روی لباس اصلی‌ مانند بلوز و مانتو و یا در زیر پالتو یا کاپشن خودتان هم بپوشید.

دستمال‌ گردن

مسلما نخستین تعیین شما در فصل زمستان یک شال‌ مطلوب ضخیم است. از جمله زیباترین اکسسوری های فصل پاییز و زمستان شال گردن است که علاوه بر تکمیل زیبایی استایل شما کاربرد گرمایشی بسیار مناسبی دارد. همین اکسسوری ساده و کوچک اگر بی دقت مورد استفاده قرار گیرد به راحتی استایل شما را خراب خواهد کرد.

شال گردنشال گردن

سخن پایانی

وقتی جهت کلی سبک و استایل خود را برای هر فصلی مشخص کردید، وقت آن است که به خرید بروید! برای صرفه جویی در وقت و هزینه در ابتدا استایل مناسب خود را انتخاب کنید و با توجه به مواردی که نیاز دارید خرید خود را انجام دهید. شما باید عاشق همه چیزهایی باشید که خریداری می کنید و هر قطعه باید متناسب با بقیه کمد لباس شما باشد. لباس های زمستانی می توانند گران تر باشند، بنابراین در انتخاب جنس و مدل موردعلاقه‌ی خود دقت کنید. 

نظر خود را بنویسید